Select Page

Vi på Crossfit Södermalm har arbetat med träning i snart 10 år och försöker alltid vara i framkant. Vi började med impedansmätningar innan de flesta hade en smartklocka och vi började med PT som medlemskap innan de flesta använde autogiro. Men vi var helt värdelösa på affärssystem tills vi mötte Wondr.”

– Karl Gullö, ägare Crossfit Södermalm

Idag sker stora delar av era kunders liv via en skärm. Veckans storhandling beställs online, bankärenden sköts direkt i telefonen, en smartklocka mäter sömnen och en stor del av deras sociala liv sker även det digitalt.

Träningsbranschen fungerar i många anseenden fortfarande lite annorlunda, man får ofta ett fysiskt inpasseringskort och medlemskapet köps på plats i receptionen. Många kanske tänker att man tjänar på att gå emot strömmen, att erbjuda sina kunder ett personligt möte och ett fysiskt ankare i deras annars digitala skärmdominerade liv. I många fall stämmer detta och uppskattas av många men vad riskerar man genom att endast arbeta på ett sätt? Jo, att gå miste om de kunder som söker något snabbt och smidigt som ska passa in sömlöst i deras digitala livsstil. De vill kunna köpa sitt medlemskap online tillsammans med veckans matkassar, köpa till tjänster samtidigt som de betalar sina räkningar och smidigt låsa upp dörren till gymmet medan de chattar med sin senaste Tindermatchning.

Genom att kunna erbjuda digitala medlemskap och klippkort, inpassering och incheckning via telefonen samt försäljning av medlemskap online ger ni främst era medlemmar ett val. Ett val att få ett välförtjänt avbrott från all skärmtid, eller så inkorporerar de gymmedlemskapet och allt vad det innebär i sin skräddarsydda digitala livsstil. Det viktiga är att de får välja och att er anläggning erbjuder valmöjligheten, det ska vara enkelt för kunden att välja er.

Wondr har gjort allting enklare, både för oss och framförallt våra kunder” – Karl Gullö, ägare Crossfit Södermalm.

Wondr är ett system för alla typer av träningsanläggningar som tar er en bit på vägen. Vi förstår vikten av att ge dagens kunder valmöjligheter och på samma gång hur viktigt det är att behålla det personliga mötet som särskiljer er från andra anläggningar. Så hör av er till oss, så snackar vi digitalisering och allt vad det kan innebära för er verksamhet.

För mer information: klicka här!

 

 

 

 

 

 

Bilden: Karl Gullö, ägare Crossfit Södermalm